A Bárczi oktatóinak tanulmánya az IJDSJ tematikus különszámában
![A Bárczi oktatóinak tanulmánya az IJDSJ tematikus különszámában](https://barczi.elte.hu/media/da/e2/3d5749da2f4ecb73521d257a5307ae877e6bc036e334c9cede4c635676e1/istock-1361010071-thumb.jpg?v202209270307)
A szerzők a cikkben felhívják a figyelmet arra, hogy az egyetemi működésben hatalmi eltolódás tapasztalható, ami akadályozza a fogyatékos személyek jelentőségteljes részvételét a róluk szóló tudás létrehozásában. Bemutatják az "Együtt oktatunk! participatív felsőoktatási módszertan" alkalmazásával kapcsolatos kvalitatív kutatásuk eredményeit és reflektálnak arra, hogy a participatív és hivatásos oktatók együttműködése a gyógypedagógus képzésben milyen előnyökkel és potenciális kihívásokkal járhat. A szerzők a tanulmányban javaslatokat is megfogalmaznak a további kutatásokhoz és politikai szerepvállaláshoz.
A tanulmány elérhető: link