Fókuszban a 21. századi kompetenciák és a gyógypedagógia

A workshop célja az volt, hogy a nappali tagozatos, leendő gyógypedagógus hallgatók betekintést nyerjenek a gyógypedagógia határterületein tevékenykedő szervezetek módszertani sokszínűségébe. A program hozzájárult a hallgatók kritikus pedagógiai attitűdjének formálásához, valamint új szemléletek és gyakorlati megközelítések megismeréséhez.
A nap folyamán nyolc szervezet – köztük a Kék Erdő Alapítvány, a Pompás Napok, a MáSzínház, a Zachor Alapítvány, a Kreatív Tanulás és Oktatás Alapítvány, a Gordon Módszer, a Do as I, a Szemfüles Egyesület és az Uccu Roma Informális Oktatási Alapítvány – tartott interaktív műhelyeket és előadásokat. A résztvevők megismerkedhettek többek között az állatasszisztált terápiás megközelítésekkel, a szülői támogatás kihívásaival és jó gyakorlataival, valamint olyan innovatív, szemléletformáló módszerekkel, amelyek segítenek a társadalmi szemléletformálásban, tudásbővítésben és az inkluzív nevelés előmozdításában. A hallgatók számára különösen értékes volt a személyes beszélgetés lehetősége azokkal a szakemberekkel, akik nap mint nap dolgoznak a gyermekek és családjaik támogatásáért.
A workshop nemcsak szakmai fejlődést és közös gondolkodást tett lehetővé, hanem inspiráló közösségi élményt is nyújtott. A program elősegítette a hallgatók aktív részvételét és elköteleződését a 21. század pedagógiai kihívásai iránt – már tanulmányaik első évében.
Fókuszban a 21. századi kompentenciák
Fókuszban a 21. századi kompentenciák
0
/
0












0
/
0